Funderingar

Har haft en underbar dag på stan. Hunnit med torghandel, fikat två gånger och strosat runt och tittat i affärer och på folk i allmänhet. Inte köpt en grej utan bara njutit. Underbart. Vill behålla den här känslan hela dagen. Gårdagen var ingen bra dag. Kvällen spenderades mest åt ångestfulla tankar och jag kände mig ensam. Tänker inte göra om det misstaget igen. Det är ok att känna sig ensam säger min psykolog. Och det är ok att vara ensam. Varför är det då så svårt? Ska kolla igenom bokhyllan och se om jag kan hitta något jag kan plöja igenom.

Hoppas ni har en underbar lördag!

Kram kram


ps. ska käka färsk ananas lite senare, köpte ett gäng på Möllan för tio spänn styck! Godis! ds.



image93

Kommentarer
Postat av: Milia

Vad billigt med ananas för 10 kr, det är ju såå gott!

2008-04-19 @ 16:44:43
URL: http://encephalon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0