Morning glory!

Gomorron på er! Har sovit som en bebis inatt och vaknade tidigt utvilad och glad. Kanske var det all god mat igår som gjorde gott...är så nöjd med mig själv, jag hade så trevligt att jag glömde bort att tänka på att jag borde kräkas upp maten. Klappar mig själv på axeln..! Det är helt underbart att kunna njuta av livet igen och inte vara inlåst i destruktiva tvångstankar. Det är som att få tillbaks livet....

Min dag kommer att bli ganska lugn, har ingenting inbokat förutom administrativa grejer som att svara på mejl och printa material. Soft. Lagom för en måndag....

Chokladorgasmen som jag bakade igår var extremt uppskattad! Ni borde testa den!


hoppas ni får en underbar måndag!

kram på er



image187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0