Hemma eller bortamatch?

Jag funderade på det där med sex och bortamatcher igår när jag var ute med några boys. Jag funderade på hur det kommer sig att de flesta killar jag känner föredrar bortamatcher så att de kan dra efter att de har skruvat, sådär fyra på morgonen. Det innebär att de slipper vara intima. För sex är inte intimt. Vi kan knulla varandra framlänges och baklänges, i röven och i munnen men det är likförbannat inte intimt. Att sova är intimt. Att vakna upp tillsammans är intimt. Det är därför vi flyr. Om mtt förhållande inte håller har jag bestämt mig för att jag inte tänker försöka igen. Jag pallar inte ge mig ut i djungeln av märkliga singelkonventioner. Eller så kanske jag måste bli mer manlig och dra när jag tagit det jag vill ha.

Puss och kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0