Sjukskrivet pretto

Jag är ett sjukskrivet pretto. Jag är sjukskriven i två veckor framöver och jag tänkte verklige ta vara på dessa veckor och inte bara ligga i soffan och käka chips och kolla på obskyra sporter man inte visste fanns på OS. Anyway. Jag behöver börja om. Sluta med sockret, brödet, pastan, riset och käka sånt som gör att jag mår bra. Så idag börjar utrensningen. Jag mår så sjukt bra av att dricka ingefärste eller grönt te på morgonen men jag gör det aldrig när jag är stressad, varför, jo jag är lat. Så därför tänker jag unna mig dessa två veckor till att komma in i rutinerna. Jag är värd det.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du sluta med socker, ris, pasta och bröd? Det är inte bra att utesluta viktiga delar av kostcirkeln.

2008-08-18 @ 14:40:06
URL: http://korran.blogg.se/
Postat av: Marie.

Det är du definitivt värd.

Bra blogg.





Kram.

2008-08-19 @ 20:42:49
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0