Seg

Jag är lite småförkyld idag och känner mig allmänt seg. Solen skiner men jag har ingen större lust att gå ut. Det händer tråkigheter på jobbet som gör att jag måste blanda in facket och det känns som att det dränerar mig på energi. Fucking jävla skit säger jag! I sådana här situationer funderar man på vilket som är bäst för en själv. Att ta striden och riskera att bli sårad och även stå upp för sig själv eller om det är bättre att fly. Jag tror inte jag klarar av att fly, min integritet är alldeles för viktig för mig som person. Att stå upp för mig själv och inte ta skit, det betyder mycket.

Kram från en seg emma...

längtar...



Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

skärgården in my heart! fin bild

2008-07-24 @ 11:14:40
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: julie

Ahh, skärgården :) Alltid lika underbart!



Ha en fin dag!

2008-07-24 @ 11:18:45
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0