Om min mamma

Jag har skällt rätt mycket på min mamma under mina dagar, framförallt för att hon alltid har ett ärende som ska göras, "ska bara" är min mamma i ett nötskal. Det har gjort att jag ta mig fan alltid är irriterad på henne när vi är ute på stan. För det är alltid en present som måste köpas eller ett kort som skall skickas. Min mamma tänker alltid på allt och alla. Hon har alltid en liten blomma eller en present till de hon hälsar på och hon glömmer fan aldrig en födelsedag. Idag när jag och sambon var ute på stan kom jag på mig själv med att vara rätt lik min mamma. På det sättet att vi  ibland  springer häcken av oss för att få ihop det. Så mamma, förlåt att jag har skällt på dig, jag fattar precis vad du menar nu. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Olessia

Det är gulligt men förstår att det är jobbigt

2008-06-18 @ 12:24:37
URL: http://unikaolessia.blogg.se/
Postat av: w

Det känner jag igen. Inte så bra att vara en sån. att tänka på allt och alla. men man är ju som sagt för snäll, kanske därför?

2008-06-18 @ 13:23:54
URL: http://wasana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0