Antidepressiva medel

Jag tog en macka och kaffe på simpan förut. (Dom har verkligen världens bästa mackor...) Det kom tre tjejer i 20-årsåldern och satte sig bredvid mig. Jag satt och tjuvlyssnade lite på deras konversation när den ena plötsligt säger:

tjej1: fan, jag har glömt att ta mina p-piller!
tjej2: vad bra att du sa det, jag har inte tagit mina antidepressiva.
tjej3: va, tar du antidepressiva medel?!
tjej2: ja...
tjej1: det gör jag också!
(vid det här laget har jag öron som Dumbo ungefär...)
tjej2: jag tar nog 8 tablettar om dagen: p-piller, antidepressiva, b-vitamin, vitlökstabletter, fislkeverolja..
Vid det här laget har jag slutat lyssna...shit pommfritt!


image303

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0