Ät för fan

Det är helt sjukt vilken dubbelmoral vi vuxna har. Jag lyssnade på ett par tonårsmammor som diskuterade sina tonårsdöttrars vikt. De ville att de skulle gå ner eftersom de började bli "mulliga". Jag blir så trött. Det är barn för fan. Låt dom växa och må bra. Eftersom jag fd anorektiker och bulimiker så ärmin hjärna inte inte som den ska. Mina tankar kring hur jag ser på min kropp och min vikt är inte friska. Det betyder inte att jag dömer andra för deras vikt, tvärtom tycker jag att det är oerhört vackert med kvinnor som har naturliga och sunda kroppar. Så det här är min uppmaning till er, ät och njut och må bra! Jag avundas er!

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0