Bitterfitta del 2

Fick en sån underbar kommentar av Marie om mitt inlägg Bitterfitta så jag var bara tvungen att visa den. Tack Marie! Du gjorde min dag! :)


Här har du ett motto som jag lever för:

Kloka kvinnors motto

Sluta oroa er för åderbråck, rynkor och andra jävligheter!!!

Låt oss leva efter mottot:
Livet ska INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända
säkert i en attraktiv och välbevarad kropp, utan snarare en slaidning in
från sidan, med chokladkakan i ena handen och vinet i den andra, med en
kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten,
samtidigt som man skriker "WOO HOOO vilken jävla åktur!!!"

................... .............. ../' /)...
................./´ /).........../¯ //...
..............,/¯// ......... /...//...
............./...//. ......./¯ //......
.........../´¯/'´ ¯/´¯ /.../ /......
........./'.../... ./... /.../ //......
........('(...´(... ....... ,../'. .')...
.........\.......... ..... ..\/..../....
..........''...\.... ..... . _.

·´......

............\....... ..... ..(.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

övergrym!

2008-05-16 @ 10:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0