hybris?

Jag hittade ett inlägg hos Anna som handlade om ett inlägg hos Stina -Lee....hehe...Hon pratar om bloggarna som ligger på topplistan...

Visst känns det som en omöjlighet att ta sig upp på den där listan? Och det tror jag nästan det är... Vi är nog ganska oslagbara där uppe på nåt sätt, tills nån skitsnygg brud börjar visa pattarna hej vilt i bloggen eller nåt annat trevligt som väcker intresse! Haha... För något måste man ha som sticker ut, att det har gått så bra för mig är konstigt egentligen men det är väl för att jag är den enda som folk verkligen kan relatera till. Man måste finna sin egen plats på nåt vis, och skapa sin egen nisch. Har man gjort det, och väl börjat växa, ja då är man nog ganska oslagbar.

Tja jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det där hybis utlägget...jag vet faktiskt inte heller varför de där bloggarna är så populära som de är...men jag vet ju själv att jag kan reta mig något förbannat både på Stina-Lee och Bella och kanske är det det som gör det...vi älskar att ha någon att reta oss på...men är det så enkelt?

Vad tycker ni? Varför liggger dessa bloggar på toppen??

Kommentarer
Postat av: linnea s-w

oj du.. ingen aning faktiskt..^^ de skriver ju faktiskt egentligen inte om något intressant.. ibland kan de väl ta upp lite viktiga saker men.. jag ser för det mesta väldigt meningslösa inlägg hos dom.. ^^

2008-05-26 @ 19:23:54
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/
Postat av: linnea s-w

oj du.. ingen aning faktiskt..^^ de skriver ju faktiskt egentligen inte om något intressant.. ibland kan de väl ta upp lite viktiga saker men.. jag ser för det mesta väldigt meningslösa inlägg hos dom.. ^^

2008-05-26 @ 19:28:18
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/
Postat av: Nina

Stina-Lee - ær irriterande. Hon går en på nerverna och har ett sånt dær jobbigt ufoformat ansikte, klær sig fult och kommer med dumma komentarer. Rysningar!



Blondinbella - provocerar och retar upp folk.



Kenza - ær søt och verkar snæll och jordnæra sammtidigt som hon klær sig fantastiskt.



Engla - Har jag aldrig lyckats klura ut.



Min personliga åsikt :)

2008-05-26 @ 20:46:52
URL: http://shallange.blogg.no
Postat av: Anonym

jag tror att det ligger något i att vi älskar att hata dem...sorgligt!

2008-05-26 @ 23:00:03
Postat av: love

stina-lees blogg suger, den är så tråkig..

2008-05-26 @ 23:05:16
Postat av: emil

man kan väl inte klandra någon av dem för att ha någon självdistans tyvärr

2008-05-26 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0