Lyckade lyckliga jävlar

Jag är arg, trött och frustrerad. Trött på alla som försker upprätthålla den perfekta fasaden. Trött på mig själv som försökt upprätthålla den perfekta fasade så jävla länge. ´Den perfekta fasaden suger för den är bara ett bevis på att allting är fucked up. Jag vägrar vara perfekt. Jag vägrar ha ett välstädat hem, jag lägger hellre tiden på mig själv och mina nära och kära. Jag vägrar väga 49 kilo. Jag är så förbannat trött på ytligheter! Min vardag svämmar över av ytliga människor som inte vågar släppa fram sin mänsklighet för att de är så jävla rädda för att någonska dömma dem för att inte vara bra nog. Det är just det som är kruxet. Jag är så jävla trött på att andra ger mig eller har gett ming ångest över att jag inte är bra nog, perfekt nog, smal nog bla bla bla. Ja jag är förbannad! Försvinn ur mitt liv! Lämna mig ifred! Finns det filter mot perfekta människor månne...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0