Stina-Lee goes bitch!

Ojojoj! Nu kokar tonårshormonerna över rejält! Det glädjer mig att Stina - Lee inte bara är ett prettyface som publicerar videoupdageringar av sina naglar. Så här arg är hon idag:

Pucko! Hoppas du aldrig kommer in hit igen. Har inget som helst behov av läsare som dig!

Och ni som skriver såhär  till mig - "Du ska vara snäll mot dina läsare, fattar du inte att det är vi som ger dig dina pengar och har betalat din hund och thailandsresa bla bla bla"

Vet ni vad? Det är JAG som har byggt upp och gjort min egna blogg, det är min och endast min förtjänst att jag börjat tjäna pengar på den. Jag har sparat till min resa och till min hund. Bajs på er som säger annat! Och ni som inte vill fortsätta läsa - Stick då! Jag bloggar inte för några pengars skull så det gör liksom inget. Och jag har ingen som helst skyldighet att vara snäll bara för att, visst är jag väldigt tacksam för många av er där ute, det vet ni för ibland skriver jag från mitt hjärta och berättar det för er. Ellerhur? Men bara för det tänker jag inte känna några skyldigheter. Ska jag behöva smöra för att behålla er som läsare? Ibland känns det så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj hon va arg ;)

2008-05-16 @ 10:10:33
Postat av: Julia

av alla som kommenterar min blogg väljer jag en som blir dagens blogg varje dag och får ett helt inlägg, vill du bli? :)

2008-05-16 @ 10:19:47
URL: http://juliaberg.blogg.se
Postat av: Ida

haha ojdå va hon tog i där ;)

2008-05-16 @ 10:21:33
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0