Två sidor av Patong...

jag sitter här och tittar ut genom fönstret och tittar på regnet som öser ner...kommer att tänka på när vi var i Patong i december och kommer på mig själv med att längta efter Thailand, maten, människorna, naturen, allt var fantastiskt. Vi hade det helt underbart när vi var där och jag åker gärna till Thailand igen. Dock saknar jag inte all prostitution och nattlivet. Det var lite märkligt att bo på ett hotell där alla barerna på innegården hade en stripteasestång...det kändes jävligt b och det gjorde mig jävligt ledsen att se hur exploaterat landet är och hur utpräglad sexturismen är...




Kommentarer
Postat av: carina

jag har också varit i patong, det var fruktansvärt att se all prositution

2008-05-26 @ 23:06:11
Postat av: hana

så vackert !

2008-05-26 @ 23:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0