Det man inte vet....

har man inte ont av brukar det heta...Jag kom att tänka på det när jag var på jobbet igår och pratade med en kollega som sitter på en chefsposition. Vi kom att prata om en annan person i organisationen och min kollega kläckte ur sig att "han är väl inte känd för att vara så skärpt". Jag funderade på det är en stund. Jag undrar vad jag är känd för? Den blonda? Den trevliga? Den korkade? Den smarta? Den tröga? Det är tur att man inte vet allt som sägs om den, antagligen hade man varit helt knäckt.

Idag har jag häcken full. Mail, mail, mail. Och möten. Huvudet snurrar och jag glömmer bort saker. Inte bra. Jag borde nog ta semester. Bah.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp,det borde du! ;-) Vågar inte kika i min mailbox för tillfället...Usch då, klart att han är groggy med de doserna. Kramar och kämpa på!

2008-11-20 @ 11:15:12
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0