Godmorgon!

Gomorron gomorron, befinner mig på söder i stockholm och käkar frukost. Hade jag haft en kamera hade jag fotat mig och sambon som sitter med varsin laptop och ser allmänt nördiga ut. Snacka om att vara databeroende...Idag är det bara en massa mys och museer som gäller. Tänkte kolla in Wasa och kanske även skansen..vi får se..inga planer vilket är jävligt lyxigt..

Vi fick en liten chock när vi anlände till vandrarhemmet halv tolv, vårt "dubberum" bestod av fem kvadrat med en våningssäng...jag tror inte jag kan beskriva besvikelsen i min sambos ögon. Så vad gjorde jag som den underbara flickvän jag är,. jo jag satte mig och började surfa efter hotell, mitt i natten. Så nu bär det av till ett nytt pensionat, med garanterad dubbelsäng...Vilken söt sambo jag har som blir så besviken av att han inte får sova i samma säng som jag...haha!


Morgonens konversation:
 sambon som läser min blogg: vad fan är skansen?
jag: men det är typ som en park
sambon: vadå park
jag, ja med typ djur och sånt
sambon: på bred skånska, som i folkets park??
jag;ja typ
sambon: jag vill inte gå i folkets park!! jävla nörd..höhö!!

suck..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah sicken villrådig kvinna du är. Me like! Bra att det löste sig och tråkigt att det var till en besvikelse.



Det låter som om när jag och sambon sitter och surfar som två IT-nördar någonstans...



Ha det nu så gott. KRAMAR



Ps. Är ni kvar på Söder och vill fika. Säger bara: chokladfabriken på Renstiernas Gata 12

2008-11-10 @ 12:33:12
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Sofia

Laser din sambodin blogg?

2008-11-10 @ 18:06:53
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0