Måndag

Hej på er! Det känns som att jag har varit frånvarande ett bra tag....är fortfarande jättetrött efter helgens kalas men idag behöver jag iaf inte diska, städa eller laga mat som de andra dagarna. Vi hade så mycket mat över att vi hade söndagsmiddag för de närmsta vännerna igår. Mys! Jag älskar söndagsmiddagar!

Jag ska spendera hela dagen framför datorn så jag har en känsla av att ni får höra mycket från mig idag...

Dagens frukost, briemacka och ginder ale, fy skäms! :P



och det finns chokladtårta kvar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh hiva hit lite tårta är du snäll ;-) Själv längtar jag fortfarande efter sängen men men ett tag kvar till så...Kram

2008-11-03 @ 15:17:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0