Mot Stockholm!

Wooieee! Idag åker vi till Stockholm! Skall bli så skönt att komma bort lite...framförallt skall det bli skönt att få lite tid med sambon. Vi har knappat pratat med varandra på hela veckan känns det som. Efter sommarens roadtrip genom hela Europa tycker jag att det är riktigt mysigt att bila. Man sitter liksom bara där och myser..tänk vad man kan ändra sig, jag som alltid har tyckt att det är skittråkigt att åka bil...

På återseende mina vänner! Jag kommer blogga från Stockholm också...kram kram...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hoppas att resan upp gick fint. Vem vet vi kanske möttes på vägen? ;-) Njut nu av miljöombytet och rå om varandra ordentligt! Kramar

2008-11-09 @ 18:09:02
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0