Psykologi

Jag är inte en särskilt pedant människa, snarare är det nog så att jag är motsatsen till pedant när det gäller städning. Men, har man flera tjänster plus företag så är det liksom någonting som får stryka på foten. Därför blev jag så paff när jag vaknade i morse och kom ut i ett städat vardagsrum. Just det, tänkte jag, jag hade ju vänner på middag här igår...Jag är nämligen grymmast på att göra såna där superdupersnabba städningar. Nu ska jag bara sortera de där tre decimeter höga pappershögarna som ligger gömda i garderoben..haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmmm känner igen det där harkel

2008-11-07 @ 15:55:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0