Kan inte Carolina Gynning hålla käft?

Jag läser på framsidan av något ny glammig tidning med ett rosa, glansigt omslag med Carolina Gynning som omslagsflicka, "jag har slutat äta" Tack! Tack Carolina Gynning för att du är så jävla korkad! Tack för att du inspirerar oss kvinnor så jävla mycket! Allvar, kan människor som hon inte bara hålla käft. VI vet redan att dom inte äter: Det syns liksom på dem men måste de berätta det?? Nej. Det handlar ju egentligen bara om att synas och höras och det är väl något som man ändå måste ge Gynning att hon är bra på. Jag har mycket liten respekt för människan, jag är ledsen. Hon är slipad som fan och vet precis hur hon ska använda sig själv för att få publicitet. Och visst var det ett smart karriärdrag med silikontuttar och att knulla live i tv. Helt fantastiskt!

Jag blir så jävla trött. Smalast vinner, så är det bara. Och om man inte äter alls, ja då är man verkligen en kvinna med självkontroll eller hur! Jag tycker uttalandet är vidrigt och jag tycker det är vidrigt att sådana tjejer som Gynning får ta (eller tar) så stor plats. Vem bryr sig om hon opererar bort brösten? Vem bryr sig om hon har en ny pojkvän? Vem bryr sig om ifall hon får orgasm i tv? För mig är hon ingenting annan än samma typ av tjej som satt längst bak i klassrummet på gymnasiet och aldrig kunde hålla käft. Bah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Exakt, vem fan bryr sig om en gapig brud som inte har vett att inse vad hennes uttalande skapar för tankar. Bimbo? Ja...Dock är hon precis som du skriver, slipad hon använder media så som media vill användas.



Vore ju oerhört kul om man hade fått jobb genom att knulla med chefen och flasha brösten...Inte speciellt bra ingång kanske.

2008-10-05 @ 11:52:15
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis, ifrågasättande och nästan dörren direkt...:-D Sicken tur man inte faller under kategorin kändis.

2008-10-05 @ 11:58:54
Postat av: Anonym

Samma här, inget ansikte här inte. Jag väljer själv vad jag vill exponera.

2008-10-05 @ 12:01:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: saskia

håller med, sen när hon tar ut sina silikonbröst får alla plötsligt respekt för henne, men hon är inte förändrat ett skit,

2008-10-05 @ 21:26:40
URL: http://raws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0