Myssöndag

Det här blev en riktigt bra dag! Har precis kommit hem från en fika på Möllan. Jag älskar Malmö med alla uteserveringar, och framförallt att de  nästan står framme året runt. Min kompis och jag planerar (läs drömmer) om en weekend i Berlin med mycket shopping, framförallt vintage men också god mat och jazzklubbar. Berlin är ju så nära! Det kommer väl ta typ två år innan vi får möjlighet att göra det men men, det skadar inte att drömma eller hur?

Sambon är på fest med jobbet så jag har lägenheten helt för mig själv. Har iaf hunden som sällskap som vanligt och vi går här och myser. Idag är det riktigt mystigt att bara slappa. Det regnar fortfarande och nu ska jag dricka te och läsa tidningen...

kram på er...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0