På begravning i en lila klänning?

Jag hade en hemskt plågsam dröm inatt. Jag drömde att jag var på begravning, jag vet inte vems och att jag  kom försent och att jag dessutom hade på mig min korta lila klänning (som jag hade på mig på ett bröllop sist jag använde den..!). Jag stod där som en lila pralin bland tusen svartklädda människor och de blängde argt på mig. En tant tog tag i min arm och skällde på mig och frågade hur jag kunde med att förstöra begravningen. Jag vaknade helt kallsvettig och panikslagen och den känslan vill inte riktigt släppa...

Så nu mina kära läsare undrar jag, vad fan betyder detta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, svår tolkat och svår definierat. Hmmmm vet inte. Tack snälla du, det kommer väl när det kommer men man börjar bli otålig.

2008-10-06 @ 12:55:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Frida Holm

Haha, du kanske ska köpa en drömtydar bok!

2008-10-06 @ 14:11:27
URL: http://hundra55.blogg.se/
Postat av: Angelica

"Lila är färgen för död" förklarade en creolsk, mycket udda kvinna för mig i London. Hon berättade att hon numera aldrig använder lila för varje gång hon använt det så är det någon som har dött.

2008-10-12 @ 09:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0