På min gravsten

I bilen på vägen hem från stormarknaden kom jag att fundera på vad som skall stå på min gravsten. Störst av allt är kärleken skall det stå. Det är det jag lever för. Alternativet är Jag gjorde bara mitt bästa. Fast jag gillar förstaalternativet bättre...

Idag har vi inhandlat en del av den amten som vi skall ha på kalaset på fredag. Bland annat ligger det typ 6 kilo rostbiff i kylen som skall tillagas....Jävla förvirrat  inlägg det här, från gravsten till rostbiff, men jag antar att det är jag i ett nötskal...


ps. tack så mycket för de fina kommentarerna, uppskattar dem mycket!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Usch, vill inte tänka på min begravning..

2008-10-28 @ 10:32:33
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0