Regn och rusk!

Det ösregnar och blåser men vi kämpade oss ut i alla fall, jag och hunden. Jag har hittat en rastplats för hundar i parken som jag aldrig har sett tidigare och den testade vi idag. Tror ni att han var lycklig när han fick springa lös eller vad? Det finns få saker som gör mig så lycklig som när jag ser att vår hund är glad och har roligt, det låter ju smått löjligt men så är det faktiskt. Jag tycker att han är värd att få komma ut och springa ordentligt och vi har ju faktiskt ansvar för att han ska ha det bra...

Jag kände mig lite som småbarnsföräldrar måste göra när de sitter på lekplatsen med sina barn. Där satt jag i regnet på en stubbe, helt ensam och pratade med en hund...haha!

Nu blir det söndagsbilagan i DN och kaffe! Woooiiiiee!



En väldigt blöt matte på en stubbe mitt i skogen, typ...


omdaltad och ompysslad hund!

Kommentarer
Postat av: Filippa

har precis gjort samma sak! :) man blir så glad när do kutar omkring ;) hehe

2008-10-05 @ 11:56:44
URL: http://fillippalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0