Sånt som stör min man

Jag tycker det är skitkul att göra saker som min man stör sig på, det är liksom det som gör det roligt i ett förhållande, haha! Som det här med att prenumerara på DN fastän vi bor i Malmö och där är det ju Sydsvenskan som gäller. Skiter väl jag fullständigt i och beställer glatt DN. Men det är inte det som stör min skånepåg till man mest utan det faktum att det ligger dn-delar över hela lägenheten. Underbara Dn-delar som bara väntar på att bli lästa, enligt min mening.

Så här såg det ut på toa idag och min man stod i kalsongerna och drog en lång ramsa om hur jobbigt det är att det ligger tidningar överallt. Det är då man lutar sig tillbaks i soffan, stänger av öronen och bara garvar åt det faktum att jag har fått min man att vifta med armarna endast iklädd kalsonger. Me likee..haha...

finns det något mysigare än att börja dagen med att läsa tidningen på toa??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0