Compare people

Jag har lagt ner det där med facebook för länge sedan, jag tyckte det var kul i typ en kvart, men det är jag...Mina vänner verkar dock tycka att det är betydligt roligare med fb eftersom jag konstant får en massa mail med saker de skickat till mig som typ kramar, paket och tårtor och sånt. Idag fick jag en sån där compare people lista på mailen, ni vet en sån där ens vänner har klickat på ett alternativ som de tycker stämmer in på en. Det härt tycker mina vänner om mig... :

STRENGTHS:

most talkative
most fashionable
coolest

WEAKNESSES:

most helpful
most tech-savvy

Då undrar jag, när blev det en svaghet att vara hjälpsam?

Det är jag och Uma... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0