Första kyssen.

Som vanligt tittar jag på SATC. Idag blev Miranda kysst av Blair Underwood för första gången. Shit jävla pommfritt säger jag bara. Jag kom på mig själv med att bli lite sotis. Det där med första kyssen, det är ju jävligt nice men det sker ju bara en gång med en person. Men så tänkte jag på det en stund, jag kommer ihåg allt med vår första kyss, var det skedde, vad han hade på sig, vad jag hade på mig, hur han luktade och hur det var att känna hans armar runt mig för första gången. Och vet ni vad, det ger så många fjärilar i magen och zsa zsa zsu att jag faktiskt är nöjd med det faktum att jag med stor sannolikhet har fått min sista första kyss.


Kommentarer
Postat av: hanna

härlig bild:)

2008-09-03 @ 19:07:22
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0