Livmoder

Jag skulle till barnmorskan idag och få ett nytt recept på p-piller. Det hela slutade med att jag fick kasta brallornao ch krypa upp i gynstolen. Det var nämligen tre år sedan mitt senaste cellprov kom vi fram till. När jag ändå låg där passade hon på att känna på min livmoder och mina äggstockas. "Och där var en fin liten livmoder, och där har vi de fina små äggstockarna" sa hon glatt när hon klämde på min mage. Jaha, jag har en fin liten livmoder, där ser man!

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla och Ellen

Hej! Vi är två tjejer som går på gymnasiet som gör vårt p100-arbete om ätstörningar fast med inriktning på behandlingar och tillfrisknande men även på hur det är att leva med ätstörningar.



Vi har några frågor som vi skulle uppskatta otroligt mycket om du kunde svara på dem!

Om du är intresserad av att hjälpa oss så får du jättegärna skriva till vår mail som vi bifogat!

Tack på förhand Camilla och Ellen

2008-09-09 @ 12:51:27
Postat av: Ella

haha! Något uddakomplimang. Inte något man får höra varje dag kanske.

Men det känns väl betrygande att veta :P

2008-09-11 @ 18:17:48
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0