Om min man

Jag har en märklig man. Eller inte så märlig utan snarare att han är väldigt mycket man. Det verkar som att män har en viss relation till sina toalettbesök. Medans vi tjejer försöker sätta rekord i att bajsa på kortast möjligast tid verkar det som att männen tänker tvärtom. Lite som att toalettbesöket är deras egentid och att det är här som de kan ta det lugnt och vara sig själva en stund. Min man är en sån man som verkar tycka det är rätt trevligt att gå på muggen. Inte minst skvallrar det här kaffeglaset om det. Som står på tvättkorgen på vår toalett. Jag kan riktigt se honom sitta där och mysa med kaffe och filosofera om livet. Det skulle inte förundra mig om han hade med sig laptopen också. Vilken höjdare!


Kommentarer
Postat av: Filippa

MIn storebror brukar både plugga och läsa vamliga böcker på toa...´haha,

2008-09-14 @ 12:44:22
URL: http://fillippalidstrom.blogg.se/
Postat av: Lena

Ha ha ha, min man sitter just nu med sin laptopp på muggen, jag tror det var därför vi var i behov av trådlös internet.

2008-09-14 @ 15:57:07
Postat av: Laven

Om jag ska vara helt ärlig: När jag vet att jag kommer behöva sitta där ett tag så tar jag också med mig min laptop, men sen så bor jag inte med nån kille heller så jag behöver inte slå några rekord. =)

2008-09-14 @ 18:46:00
URL: http://lavenm.blogg.se/
Postat av: marie

HAHAHA känner verkligen igen min man idetta också...häromdan tog han med sig sina dvd-skivor in på toa för att sortera dem medan han satt på muggen,,,och han läser alltid tidningen på toa på morgonen. Känns inte så fräsch , är inget jag skryter om när det gäller honom

2008-09-16 @ 20:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0