Pinsamt

Jag läser i aftonbladet att nio av tio kvinnor skönhetsfuskar. Dvs bättrar på sitt utseende med push-up och strumpbyxor med gördel.

En av tio förstorar brösten med hjälp av "kycklingfiléer", behå-inlägg. Det är även populärt att använda förstärkta strumpbyxor och trosor, som - åtminstone utseendemässigt - ger plattare mage och fastare rumpa. Fyra av tio kvinnor medgav att de använt underkläder som för tankarna till Bridget Jones.

Jaha, vilken nödvändig undersökning tänker jag. Alla tjejer är väl medvetna om att andra tjejer fuskar. Att gå ut innebär ju noggrann planering. Skall man dessutom hångla eller än värre ha sex med någon vet ni ju vilken planering det innebär. Man måste hinna in på toa och göra sig av med trosskyddet innan det hettar till ordentligt, man måste slänga ut kycklingfieérna ur behån (de brukar liksom inte märka att brösten krymper ett par storlekar när man väl kommit till det stadiet) för att inte tala om att byta ut Bridget Jonestrosorna till ett par "sexiga" ministring i svart spets. Visst är det underbart att vara kvinna! (Jag ska aldrig mer dejta!)


Kommentarer
Postat av: Elna

Grymt mysig blogg du har! Hittade den igår och fastnade, haha. Lade märke till att du ofta skriver 'spendera' istället för 'tillbringa', det är en sak jag har irriterat mig på de senaste åren. Många gör det! Alltså: Spendera = göra av med pengar, Tillbringa: göra av med tid

2008-09-30 @ 17:46:57
Postat av: Anonym

Jag hoppas att jag aldrig mer blir singel i hela mitt liv, blir matt...



Hoppas att allt är bra med dig, må så gott!

2008-10-01 @ 10:32:26
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Tia

Hahahaha bästa inlägget på länge i bloggvärlden.

2008-10-03 @ 15:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0