Pyssel

Jag pysslar och det är skönt och mysigt. Avkopplande. Har varit ute en vända på stan och kikat lite på myrorna, polackmarknaden och systrarna grene. Har bakat hallonmuffins och en lite annorlunda chokladkaka som står i ugnen. En sån där vuxenchokladkaka med moscavadosocker, smakar lite kanel, ska bli kul att testa iaf.

Väntar på att mannen i mitt liv skall vakna efter nattens jobb, jag blir helt galen när jag inte får prata med honom. Vi har liksom två morgnar hemma hos oss, först min när jag dricker kaffe och läser dn och sen sambons vid typ tre när jag dricker morgonkaffe med honom. Skall bli skönt den dagen man kan käka frukost tillsammans!




Kommentarer
Postat av: AMMII

omg sööötsaker! loves it! :P

2008-09-27 @ 16:18:16
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det ser sjukt gott ut! mmmm :)

2008-09-27 @ 17:38:44
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0