Vem fan orkar med sex?

De senaste veckorna har varit helt kaotiska för vår det. Vi har ju precis startat upp företaget och min sambo jobbar typ dygnet runt. Det har blivit väldigt lite sömn för honom och inga rutiner alls för min del. Så det jag kom att tänka på var, hur fan orkar folk ha sex när livet är så här? Vi har inte ens småbarn (och hur fan skall dom komma till kan man undra) Jag blir nästan utmattad av att ens tänka på att rulla runt bland lakanen, hur fan orkar ni andra?Jag vågar inte ens tänka på vad som kommer hända när vi väl får en bebis... Det här är ju fan katastrof, men helt naturligt antar jag, vem fan orkar knulla när man knappt orkar tvätta håret. Jaja, 26 år och gnällkärring...livet är fantastiskt! JAg tänker tillbaks på den glada studenttiden då man knappt kunde tänka på något annat än sex och knappt gjorde något annat än hade sex, vart tog den tiden vägen? BAH! :P

Berätta gärna, ni småbarnsföräldrar och människor i karriären, hur ni gör, jag är oerhört nyfiken!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tror helt enkelt man får ta vara på de där små intima ögonblicken istället..puss på pannan, puss skrivet i slutet på sms, kramen innan man säger jed då..eler att man söker sig till varann i sömnen.



massa kram gumman!

2008-09-12 @ 17:56:00
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: sebbe

hehe håller med dig. när man är

stressad är man fruktanstvärt okåt.



hoppas företaget går bra iallafall.

vad är det för företag?

2008-09-12 @ 18:10:02
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Nu satte du mig på pottkanten.

Jag är student = mycket sex.

Jag är småbarnspappa = inget sex.



Lite moment 22 för mig känner jag.

=)

2008-09-12 @ 18:34:47
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0