Vem gav dig rätt att tycka?

Jag har funderat på det där med listor. Ni vet listor över sveriges sexigaste kvinna/man, inne och ute-listor. Alex Schulman har en inne och ute-lista på Aftonbladet där han listar de mest betydelsefulla svenskarna i veckan. Jaha. Vem bryr sig tänker jag. Vem gav Alex Schulman rätt att tycka? Likadant med Blondinbella som har utsett sig själv till någon slags blogg-gudfader. Varje söndag listar hon fem bloggar och en "bubblare". Wow. Så fantastiskt. Tänk att få finnas på Blondinbellas lista! (För alla nya läsare, ja, jag är ironisk...!) Syns man så är det ok att tycka. För mig betyder Schulmans lista inte mer än om Peter Jönsson från Västerås hade skrivit den. Det är liksom ingen skillnad. För vi måste ständigt påminna oss om att bara för att man syns behöver man inte för den sakens skull ha någonting att säga.

Jag tror jag ska börja med att ha söndags-fuck off!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1962 bli medlmen och få present kort på kicks :D

2008-09-21 @ 19:05:24
Postat av: sofia

du verkar så grym! keep it going och gå gärna in på min blogg och läs om rådjur, sibyllajobbare och insikter.

2008-09-22 @ 21:40:54
URL: http://fifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0