14711 kr

Exakt 14711 kr ska jag betala tillbaks till csn för att jag för 1,5 år sen när livet var som rörigast inte hörde av mig till dem. Det här är så jävla olikt mig att klockorna stannar. Och det värsta är att jag har minnesluckor från den tiden. Posttraumatisk stress kallar min terapeut det och säger att jag inte ska klandra mig själv. Hur kan ett kontrollfreak låta bli att klanka ner på sig själv över detta undrar jag. 14711 kr kan man göra mycket roligt, eller nyttigt för. Men nu är det som det är och det måste ju vara ok att göra misstag ibland. Helt ärligt måste jag säga att minnesluckorna bekymrar mig mer än återbetalningen...

Idag flyttar vi! Det stora flyttlasset går 13.30. Det ska bli skönt att få det gjort, att hänga i luften mellan två platser är det värsta jag vet. Nu ska vi bara packa ner resten...huga!



Kommentarer
Postat av: LaLizita

GOD MORGON! :)

Vad kul att du ska flytta idag! Är lite avis, vill gärna göra om det! :) Det är ju så himla kul att inreda fint av det man har :) Älskar det! Hoppas du tycker som jag så det inte bara blir jobbigt.



Fy fan vad jobbigt däremot med CSN! Det är ju ganska så mycket pengar att bara slänga ut sådär. Hur kommer det sig! 1½ år sedan sa du. Men skulden försvann ju redan 2005?? Varför ville de ha pengar för 1½ år sedan? De är knäppa ibland.

Jobbigt med minnesluckor. Då måste de varit något stort, jobbigt som hänt.. :(



Lycka till och hoppas allt går bra idag! :) Ser sååå fram emot dina Hemma hos.. bilder sen !

2009-04-16 @ 10:30:13
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Förresten! Jag jobbar på malmborgs lörd 10-19 sönd 14-19, hade vart kul om du kom då o sa hej!

2009-04-16 @ 11:40:44
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Trevlig blogg. Livet går trots allt vidare o tiden läker alla sår, sägs det.

Men fan vad det kan va jobbigt ibland.



2009-04-17 @ 09:28:11
URL: http://justidag-pappa.blogspot.com
Postat av: LaLizita

Vad kul!! Både att du kommer o att ni snart är färdiga! Vad mysigt :)

Ha en fin dag!

2009-04-17 @ 09:58:14
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Pia

Gjort är gjort och det är bara att slösa med energi att "slå" sig själv i huvudet gång på gång.. Det är som det är nu och du vet att det fanns en anledning till varför det blev så och att det faktiskt inte berodde på nonchalans från din sida. Misstänker att du i det läget gjorde så gott du kunde.. Eller hur? Otrevligt med minnesluckor dock..



Ta ett djupt andetag, släpp det gamla och öppna ögonen för det nya. Hoppas flytten går bra och att det blir trivsamt.. Jag hoppas att påsken blev en "bara-vara"-helg..



Självklart ska du fortsätta blogga. Jag tror att det kan vara terapeutiskt i sig att faktiskt få ner saker på pränt och få respons på det man skriver.. Jag läser så länge du skriver!! ;o)

Kram!

2009-04-17 @ 17:46:50
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Hej! vad kul att du kom o sa hej! :)Synd det blev så kort o snabbt bara!

Kram

2009-04-18 @ 23:39:40
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0