Är Kate Moss fet?

Nej naturligtvis inte. Hon har tydligen bara gått upp några kilon och sen är glåporden igång. Egentligen spelar det ingen roll om jag sitter här och är moraltant, alla vet ju att vikten spelar roll. Även jag har dragist med i hetsen inför bikini 2009, same shit varje år. När jag var 15 önskade jag varje år att sommaren skulle regna bort så att man kunde ligga inne och läsa böcker istället för att ligga på stranden och visa upp sig i bikini. Så sorgligt det var kan jag känna idag. Men samtidigt förstår jag varför jag kände som jag gjorde. Och antagligen är det många som känner som jag varje sommar...

Vad mer har hänt idag? Inte mycket förutom att jag har jobbat, svarat på mail, varit duktig och blivit av med en massa pappersarbete och varit ovanligt effektiv. Imorgon väntar mastodontmöten igen. Huga!




Kommentarer
Postat av: LaLizita

ja jag är snart 26 och jag kan känna så.. :(

vill inte att det ska bli sommar pga 2 saker.

jag har inga fina vår o sommarkläder att ta på mig

och jag vill absolut inte visa mina ben i kjol el klänning för de är jag inte alls nöjd med..

Tråkigt att tänka såhär men sant :(

2009-04-14 @ 22:25:33
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0