Gospel, städning och ont i ryggen

Den rubriken sätter fingret på min helg. Har precis kommit hem från en helt underbar gospelkonsert. Kunde nog inte ha avslutat den här helgen på ett bättre sätt. Konserten var en såndär picknickkonsert där publiken sitter vid små bord och har med sig typ kaffe, kakor, vin och ost. Mysigt!  Jag brukar liksom inte gå på gospelkonsert med de få gånger jag har gjort det  har det varit otroligt roligt för det sprider så mycket glädje och att det smittar av sig så på publiken. Det behövde jag idag...

Vi har ägnat hela helgen åt att packa,   bära lådor, skrubbat, diskat, svabbat...osv hela jävla helgen. Vi är fortfarande inte klara men det mesta är iaf gjort...det är jobbigt att flytta!

Nu tänker jag avsluta den här jobbiga helgen. Imorgon är det jobb igen och jag har knappt vågat öppna min mail på hela helgen...Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Sv: Jo du det märkte jag me! Att jag inte hade några kläder alltså ;) Det va därför det slutade som det gjorde!



Det låter nice med gospel, tänkte jag inte på fanns i sverige.. Man ser ju liksom mörka amerikanare framför sig ;)



Visst är det jobbigt att flytta! Men det är värt allt slit sen.. Nu e jag lite sur för de kom 2 dagar förra veckan o fixade lite på mitt golv i hallen. Jag får lägga alla mina upphängda kläder i fåtöljen under tiden för det dammar så mycket där ute. Nu vet jag inte när de kommer nästa gång o fixar färdigt.. Jag gillar inte att ha det så här halvdant, känns ju inte som nån mening att stryka o hänga upp kläderna igen..

Jaja, nog med i-landsproblem.. :)



Njut av kvällen och öppna inte mailen förrens imon ;)



Kram

2009-04-26 @ 21:18:26
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh, gospel är "bli-glad-i-kroppen"-musik! Sjöng i en gospelkör för något år sedan.. saknar det, men det finns ingen tid till det just nu.. tyvärr!!



Det är jobbigt att flytta, speciellt att packa.. Att packa upp är ändå snäppet roligare!! ;o)

2009-04-27 @ 21:56:30
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0