Solig helg

Vi har haft sol i Malmö hela helgen förutom idag och tur är väl det för jag har inte fått gjort allt jag skulle. Tänkte hinna ikapp lite idag. Helgen har iaf varit mysig och innehållit en massa promenader och fikande. Välbehövligt.

Känner mig som en bergodalbana, ena dagen upp, andra ner. Känslorna far hit och dit och jag har ingen aning om var det slutar. Imorgon är det iaf nya tag, tur att det blir en kort arbetsvecka. Jag behöver vara helt ledig, känns som att det alltid är någonting som måste göras och jag håller snart på att bli knäpp av det.

Nu blir det mail och jobb. Blä men ack så nödvändigt.


Kommentarer
Postat av: E

Ni ser ut att ha haft det kanonfint där nere i helgen. Du behöver vara ledig, stäng av allt vad teknik heter och bara vara. Vi försökte i helgen och det var nödvändigt.



Kram

2009-04-06 @ 10:07:33
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Pia

Håller med E!! Koppla bort allt och slappna av!

Tänker på dig! Kram!

2009-04-06 @ 22:23:37
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0