Gammalt och nytt


Det händer grejer här hemma. Saker och ting slängs, byts ut, slängs, byts, osv. Idag har vi fyndat ett marockanskt tebord för tre hundra spänn på blocket. Blocket är bra. Blocket we like. Sambon är nog världsmästare på att hitta fyns på blocket. Vad sägs om bil, lägenhet och tv? Mycket bra, mycket bra. Jag gillar att det blir mer och mer populärt med second hand. Själv älskar jag att fynda på loppisar och Myrorna. Har inga som helst problem i att bära kläder någon annan burit före mig. Helt och rent är budordet. Jag håller även på att rensa min garderob, igen. Säljer skor och jackor, slänger för små rosa t-shirtar och undrar vad fan jag skulle med den där svarta korsetten till?

fyndade en rörstrandsservis på en loppis häromveckan...me like, a lot!



Kommentarer
Postat av: LaLizita

Gokväll! Precis hemkommen från en middag med gamla vänner. Trevligt :)

Så du ska börja träna snart!?! ;) Det är himla skönt faktiskt.. Känner mig långt ifrån vältränad men jag kör på och hoppas på ändring snart.



Där e vi olika. Jag gillar inte gammalt, använt och loppisfynd. Usch! Ingen annan får ha använta sakerna innan mig :) Tyvärr.. menmen



Kram o Gonatt!

2009-08-03 @ 02:34:12
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0