Lite av varje

Hola!

Finfin helg, har spenderat dagen ute på stan, fikat, strosat och kollat dokumentärfilm på bio. En riktigt skön sensommardag har vi haft här i Malmö, lite kyligt i luften men härlig sol. En suverän dag enligt mig. Nu väntar råsockerglaserade revbenspjäll, sweetpotatoes och ben & jerrys till efterrätt. Smaskigt värre!
Imorgon beger jag mig norrut igen och kommer vara borta lite längre än vanligt. Skönt att dyka ner i jobb samtidigt som det är jobbigt att vara hemifrån.

Vi hann med en runda på Bauhaus också och tittade på kakel, bubbelbadkar och annat smått och gott till badrummet. Fan vad mycket det finns att välja mellan, jag blir helt trött bara jag tänker på alla beslut som skall tas och val som ska göras. Men, det är kanske det som är det roliga med att renovera...eller?

Nu ska jag slåss med sambon om vilken film vi ska se...en helt vanlig lördagkväll med andra ord... :P
tjipp!






Kommentarer
Postat av: LaLizita

Låter som en härlig dag!! :)

Fasen ja tycker de e jättekul o renovera! Tänk o få allt nytt o fint o precis som man vill ha det!



Nu sticker ja till jobbet

kram!

2009-08-30 @ 12:59:04
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0