På kontoret


Spenderade gårdagen på stranden med att läsa sånt som jag behöver läsa på jobbet. Lyx att ha kontoret på stranden. Och allting blir fan så mycket roligare.  Blir nog lite strand idag också även om solen gömmer sig bakom molnen idag. Fastän jag inte har varit på kontoret på ett par dagar så vaknar jag upp och känner - Äntligen fredag! Härlig känsla faktiskt, full av förväntan och funderingar på vad man ska fylla helgen med. Kanske ingenting, kanske bio, kanske fika och definitivt god mat. Har börjat inse att helgerna brukar bli bäst om man låter bli att planera dem alltför mycket och mer go with the flow. Nu, kaffe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen lyxigt:) min dator vågar jag inte ta till stranden hehe

2009-08-28 @ 11:25:32
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Weronika

Vad skönt att ha kontoret såpass nära standen :)

2009-08-28 @ 21:31:19
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0