Rastlös, uttråkad, trött och danssugen - samtidigt

Tja, rubriken säger väl allt. Jag är understimulerad, uttråkad, rastlös, sökande och allmänt rebellisk idag. Längtar ena stunden efter barn och i nästa tillbaks till studentlivet. Schizofreni? Ingen aning. Istället för att hitta på något så gör jag skittråkiga saker som att diska, tvätta, maila, rensa garderoben osv...Får jag inte utlopp för den här frustrationen snart vet jag inte vart jag ska ta vägen. Nu: Roiboos och tv.

Dagens bästa: biblioteket! Min oas.
Dagens sämsta: svettig promenad på stan
Dagens Bitterfitta: nyblonderad på höga klackar, huga!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag funtar på att ta upp boxningen igen, väääldigt bra sätt att få utlopp för frustration av alla dess slag :D

2009-08-20 @ 22:25:00
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner du dig schizofren som icke-gravid är det ingenting mot för hur du kommer att känna dig som gravid. =) Sekund 1: "Åh vilken fin bebismage!" sekund 2: "JAg går fan inte ut och visar mig jag är så jävla fet!!!"

2009-08-21 @ 09:28:36
URL: http://lifeoflily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0