Superfräscha bitterfittan!

Tillbaka på jobbet och vad är det första jag får höra: oh vad du ser trött ut!. Jag får behärska mig för att inte skrika rakt ut, "jag har för fan haft semester, varit i italien, badat i bohuslän och läst 32 böcker, hur faaan kan jag se sliten ut?!" Jag är trött på att höra att jag ser trött ut. Är detta på grund av mina genetiskt hängande ögonlock eller borde jag helt enkelt sminka mig mer för att i alla fall försöka se lite fräsch ut? Nej nu jävlar, operation renovera bitterfittan har startat, nu blir det gi, powerwalking, ögonbrynsnoppning, vaxning, skrubbning, rakning, brun utan sol, highlighter på kindbenen (har hört att det ska vara jävligt bra) superdupermascara, hårförlängning, locktång och stringtrosor (har inte alla snygga brudar det?) jag kan för fan inte börja se hängig ut vid 27, hur fan ska det då se ut vid 41? Varför vaknar inte jag upp varje morgon och ser ut som en liten nyponros och doftar som ett solmoget hallon? Gör inte alla andra kvinnor det..? Operation bitterfitta har börjat! Är ni med mig? Är ni? Är ni?



Kommentarer
Postat av: LaLizita

Men hur fasen kan dom säga så?? Skitskumt ju tycker jag.. vilka vänner..



Och nej jag är INTE med.. Du ska inte förändra dig på nåt sätt :)



Du e fin som du e.. som sagt.. :)



Kram o Gonatt

2009-08-17 @ 23:25:11
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: A

Haha! Du är för skön tjejen och jag är definitivt med dig! ;) KRAM

2009-08-18 @ 00:50:42
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: Andrina, mina gömda tankar och åsikter

Du är bra som du är, jag tycker om din blogg :)

2009-08-24 @ 19:58:11
URL: http://andrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0