Uppe med tuppen


Gomorron! Uppe tidigt idag, blev väckt av hunden halv åtta, en halvtimme tidigare än planerat men vad gör det, skulle ändå upp tidigt. Älskar egentligen att gå upp tidigt, känner mig alltid så nyttig av att få gjort saker och det sprider tillfredsställelse och lugn i magen. Det skadar inte att börja vända på dygnet också...snart är det tidiga mornar som gäller..huga! Solen skiner i Malmö idag också..har varit duktig och powerwalkat tre gånger den här veckan, idag blir det den fjärde. Sambon kommer inte längre i sina byxor och jag måste skärpa mig jag också. Mår så mycket bättre när jag rör på mig.

Tycker att det är mys att det är fredag idag, vet egetligen inte varför eftersom det har varit fredag i snart två månader nu. Har börjat planera en kräftskiva som skall hållas om några veckor. Umgås mycket med vänner och bekanta nu men det känns som att så fort semestern är över kommer det att bli så mycket mindre av sånt vilket känns jävligt trist. Det känns som att ju äldre man blir ju svårare blir det att få ihop allas scheman och önskemål. Nu: frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0