Huga!

Hej på er bloggvänner! Long time no see. Jag har gått in i något som nog kan kallas julstress alt julkoma. Jag snurrar runt i en karusell av glögg, julklappar, jobb, röda rosetter och någonstans där inne i detta liv som är ljussatt med ett gyllengult sken så finns jag. Jag sover, äter, bajsar och duschar men gud vet hur allt detta blir gjort. Känner mig som en robot som gör allt per automatik.

Nåväl, de flesta klapparna är klara, julmaten tänker jag inte börja tänka på än utan jag lägger allt fokus på att överleva veckan. På fredag är det jag som släpper allt vad jobb heter och drar på mig jag-ska-ha-en fröjdefull-fucking-jul-smajlet. Så det så. Ingenting kan stoppa mig!

Hoppas ni har det bra därute. Ni säger inte så mycket nuförtiden, det gör väl inte jag heller iofs...puss och kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0