Gäsp!

Jisses amalia säger jag bara, det har varit en stressig vecka! Nu är jag iaf hemma i Malmö igen och chillar med sambon och vovven. Mys mys!

Jag funderar på att bli en sån där after work fixare idag, ni vet de som skickar ut käcka mail till sina kollegor nån gång efter lunch där det står något fyndigt om att alla borde hänga med på after work. På mitt tidigare jobb skickade en kollega alltid ut dessa mail på spanska...oerhört spexigt, not.


Om två veckor ska vi till stockholm! Wooiiieee minisemester till mig och sambon, det blir mys i kvadrat det! Sist vi var där hann vi knappt med att strosa i stan eller nåt sånt men det ska det bli den här gången. Sergel Plaza, here we come!


Trevlig fredag på er!


Kommentarer
Postat av: byron

Vad kul med en resa till Island. Undrar om landet fortfarande finns när du ska åka?



Jag har väldigt, väldigt svårt att göra saker på min fritid med mitt jobb. Usch och fy. Jag umgås med dom 8 timmar om dan och det är fullt tillräckligt.



Hoppas du får en skön helg!

2009-02-20 @ 11:22:26
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: sofia

haha. jag som fått för mig att du bor i sthlm..? ;)

2009-02-20 @ 11:48:13
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt rätt, mys på like hell. :-D Jadu, det är lite skumt men han är neutral och det är ingen hemlighet att jag är upptagen.



Kram

2009-02-20 @ 14:29:58
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0