Hopp åt helvete!

Jag har spenderat 45 minuter i telefon med telia. Eller rättare sagt jag har suttit i kö, fått ett klick i örat, ringt upp igen, pratat med en telefonist, fått ett klick i örat, ja ni fattar. Jag kan lova er att min dag är rätt så körd nu. Jag är så arg att jag kan skälla ut någon för att de vill bjuda mig på kaffe. En särskild eloge vill jag ge till alla de män som har influensan och som är alldeles för sjuka för att kunna lyfta en telefonlur, nej lägg det på stressade fullbokade kvinnor istället! Jag är grym på att äta frukost, betala räkningar, sminka mig och borsta tänderna samtidigt som jag pratar med telia, samtidigt som jag förbereder dagens föreläsning...! Fan vilken tur säger jag bara. Vilken tur att vi kvinnor har lärt oss det. Vilken tur att det finns kvinnor nu i influensatider säger jag bara. Vilken tur, annars hade väl det här landet kollapsat för längesen.




Kommentarer
Postat av: Pia

Puh!! Jag blir trött bara att läsa om din dag! Stackare!

Och en cyber-smäll till de "dödssjuka" karlarna!! ;o)

2009-02-25 @ 13:54:44
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0