Tåg, snö och fettsugning

Hej!
jag har haft en rätt lugn morgon. Har åkt tåg i 4 timmar och jobbat som bara den. Har förberett en föreläsning jag skulle haft på fredag men när jag kom fram fick jag reda på att den är uppskjuten...typiskt...

Läser på msn-nyheterna att Ushers fru ligger i koma efter en fettsugning. Shit pommfritt.  Vad gör man inte för att bli av med ett par extrakilon...

Jag brukar inte lägga upp youtubeklipp här på bloggen men den här videon var bara för skön så jag är tvungen...Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Mia

Den länken har jag också lagt upp



Må gott, tjejen!

Hälsningar

från Gävle

2009-02-16 @ 15:32:07
URL: http://livethosmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0