Vit vecka

Det har blivit någon slags tradition att på söndagarna sammafatta veckan i bilder. Så även denna söndag. Kan verka skittråkigt men det är min blogg och jag visar tråkiga bilder om jag vill..! :P
'Har rest genom västra sverige i fem timmar, jag börjar bli en riktigt proffspendlare nu! haha..Tur att jag gillar att åka tåg annars hade det här aldrig funkat. Nu ska jag bädda ner mig och lyssna lite på p1's lördagsintervju, är man nörd så är man!

gonatt på er!

Alla hjärtans dag frukost till sambon...kycklingkorv, ciabatta med salami och mozzarella, äggröra, fruktsallad och vaniljhjärta..kan det bli nyttigare..?


Skogsmullebulimikern! Jag vill tro att jag är en stadsmänniska men sambon mobbar mig för att jag egentligen är värsta naturnörden...minst en gång om dan åker gummistövlarna på...hahaha


Vi har haft snööööö i Malmö hela veckan...






Slutligen...bästa på hela veckan...fantastiskt god sushi! Fast med alldeles för stora bitar, såg ut som jag vet inte vad när man käkade dem...



Kommentarer
Postat av: Dollface

ÅH! berätta goda du! vart finns detta paradis i malmö?! KRAMIS!!!!! hääärlig blogg!

2009-03-02 @ 10:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0