Sista dagen

Idag är sista dagen på mitt gamla jobb. Jag ska lämna över mitt ansvarsområde till en annan tjej under dagen och sen är jag out of there. Så egentligen är det inte sista dagen utan första dagen av mitt nya liv! WOoiiiiiiieeee! Det kommer vara en sten som faller från mitt hjärta kan jag säga. Jag läste en roman häromdagen där huvudpersonen ägnade sig åt österländsk filosofi. Hon föreställde sig att hon lade in sina problem i ballonger och sedan släppte dem så att de drev iväg med vinden. På så sätt skulle hon sluta älta saker. Mycket bra tankte tyckte jag. Så idag kommer jag blåsa upp min ballong med mitt gamla jobb och släppa den. Enough is enough. Nu går jag vidare helt enkelt, fy fan vad underbart det ska bli.

I övrigt har jag varit effektiv som fan den här morgonen, hunnit med samtal och mail hit och dit, jag är fanimig på g idag! Om en timma skall jag iväg och möta en journalistkollega, skall bli mycket trevligt.

Ovanligt splittrat inlägg måste jag säga men det blir så ibland. Puss till The devil wears som alltid kommer med uppmuntrande ord!


Kommentarer
Postat av: E

Du är söt du, hahahha klart du ska fira i afton! Ut med det gamla å in med det nya!!!Kram

2009-01-19 @ 17:05:59
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0