Veckan i bilder och min grannes snopp

Den här veckan har verkligen gått i en rasande fart. Det känns i och för sig som att alla veckor swishar förbi nuförtiden. Men jag ska inte klaga, det är kul att det händer saker och att det rullar. I veckan har jag hunnit med att undervisa, rätta tentor och jobba med företaget. Imorgon åker jag till Göteborg filmfestival och ska vara där hela veckan! Wooiiiee säger jag bara! Kommer bli hur kul som helst och jag ser verkligen fram emot det. Jag har inte planerat vilka filmer jag ska se ännu utan tänker slinka in på olika visningar när jag kan, det är då man brukar hitta de mest fantastiska filmer som man annars inte skulle se. Jag trivs så jävla bra med mitt liv som det är nu. Det här är jag, fart, fläkt och produktivitet! Förstår nu i efterhand att jag har haft 30 kilo på mina axlar det senaste året och nu börjar den tyngden försvinna.

Dagens märkligaste upplevelse var när satt vid datorn i morse och tittade ut genom fönstret och fick se vår granne i huset mitt emot, han var spritt språngande naken med snoppen i värsta givakt. Vad säger man om det? Jag berättade det för sambon som sa jaja dom gör så hela tiden, man ser dom när dom ska pirra och så (pirra=ha sex på skånska). Underbart med grannar som är laid back eller hur...

Här kommer veckan i bilder! (Har fått en ny mobil och fotar allt som rör sig för tillfället...)

Föreläsningssalen...



Varberg...


Vinter i Malmö...






Kommentarer
Postat av: Pia

Meh, det var en speciell bild som jag förväntade mig!! ;o)

2009-01-24 @ 20:47:03
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: E

Hahahahah det låter som vår granne då med andra ord. Kul, jag är inbjuden på filmfestivalen på onsdag film + seminarium men vet ej om jag hinner det. Brukar vara trevligt annars. Nåja, hur är det med din far föresten?



Fina bilder. Må så gott. Kramar

2009-01-24 @ 22:35:09
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Mahlin

gillar din blogg, den är intressant att läsa

annorlunda men bra:)

2009-01-25 @ 14:00:49
URL: http://mealinn.blogg.se/
Postat av: anneli

haha nice med fina grannar! ^^



Ja blogg.se vill visst inte sammarbeta med mig

2009-01-25 @ 14:09:25
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0