Pittoreskt

Regnet smattrar mot rutan och vinden viner i båtmasterna. Det är riktigt skitväder på västkusten men jag kunde inte bry mig mindre. Jag sitter i världens mysigaste bod och läser, tittar på film, promenerar, fikar, äter rökt makrill, äter ännu mer fisk, fikar lite till och så vidare. Avkoppling på hög nivå tror jag det kallas...Jag suger verkligen åt mig av dessa dagarna, visserligen har jag ett par veckors semester kvar men när hösten väl är här går det så fort...





pinfärsk makrill!

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken härlig liten stuga du befinner dig i!! Är inne på nästsista semesterveckan och känner lite panik. Är inte alls utvilad eftersom jag till förra lördagen ensam ordnat en 50-årsfest! Puh!! Jag hoppas på sol och värme sista veckan innan hela långa hösten är här..

Härliga matbilder förresten!! :o)

Kram på dig!

2009-07-23 @ 14:20:28
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Nea

Tycker det är lika roligt varje år, varit dåligt väder denna tiden i Juli under de senaste åren och ändå är det så många turister här :) // från en åretruntare!

2009-07-23 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0